Ending

Den här dagen börjar dra sig emot sitt slut. Jag har i alla fall hunnit med att göra en hel del idag, bla så var jag ute och gick tidigare under dagen. Det kan vara riktigt skönt att komma ut och rensa tankarna när man går, jag tänker nästan som bäst då. Efter att jag kom hem från det så satte jag mig och pluggade lite grann, har tre stycken redovisningar den här veckan så det är en hel del som ska göras klart tills dess som ni kanske förstår. Kom en bra bit på väg med det i alla fall så det känns riktigt skönt! Jag har också lyckats lägga in en header, den blev inte så bra men men jag lyckades ju få den på plats iaf haha, får göra en bättre när jag har lärt mig lite mer och jag har mer tid att designa en också.
Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på lite serier innan det är dags att sova! Så god natt så hörs vi mer sen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0