New Day

Hallå alla, jag har kommit hem från skolan för ett litet tag sen. Är rätt trött just nu, men måste försöka hålla mig vaken så att jag kan somna i tid ikväll istället för annars vet jag hur det kommer bli.. då kommer jag somna sent och vakna sent imorgon bitti, vilket inte kommer bli så bra. För imorgon måste jag skriva klart en uppgift som jag ska redovisa i skolan på onsdag. Vi har även en redovisning på torsdag, alltså tre redovisniningar på en vecka! Ganska mycket om jag får säga det själv, speciellt med tanke på att jag inte alls tycker om att redovisa. Men men det får väl gå, idag gick det helt okej  så jag får vara nöjd med det! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen, möjligen ska jag sätta mig och läsa igenom lite papper så det går lite snabbare imorgon när jag ska skriva ned det. Men vi får se hur jag gör. Nu tänkte jag gå ifrån datorn en sväng i alla fall, så vi hörs senare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0