Uttråkad

Är hemma från skolan idag på grund utav att jag inte mår bra alls.. jag har inte speciellt mycket för mig just nu, så tänkte göra en sån där lista som alla verkar göra nu för tiden.

Hårfärg: Mörkt Ögonfärg: Blåa
Beroende av: socker & myys.
Hur mycket smink använder du dagligen?: Inget?
Vad har du ätit idag?:Algrens bilar
Dagens klädsel: t-shirt & trosor -nyvaken-
Glädje just nu?: Det är mkt. Bäbisen & Ponnyn såklart :)
Irritation just nu?: Hittar inte nån hårsnodd!
Senaste låt du hörde?: Goo GOo Dolls - Sympathy
Senaste inköp?: (?) Köper allt för mkt allt för ofta.
Vilka hårfärger har du haft?: Brunt, Rött, Blont, Svart, mörklila, rosa underhår, och slingor i alla dess färger.
Brukar du äta frukost?: Ibland.
Vad gör du om helgerna?: Inte mer än vanligt.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Såklart
Husdjur: 1 Häst, 3 katter, 2 hundar.
Hur är ditt hår?: Långt :)
Brukar du bädda sängen?: Mycket sällan
Har du mest skivor eller filmer?: FILMER.
Favoritaffär?: Godishuset? moahaha.
Vad har du på väggarna?: Hyllor
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Var väl 15-16 när jag började vara hos mitt x, fick helt egen lgh när jag var 18.
Hur många timmar sover du per natt?: 6-12, varierar.
Beskriv dig själv med tre ord?: Envis, glad, trött!
Vem betyder mest för dig?: Mamma, Fly, Pysen.
Föredrar du att vara singel?: Nja :/
Är du singel?: Japp..
Senaste hångel?: Sir L.
Är du nöjd med dig själv?: Nja, doppa håret i en färgburk sku behövas, när pysen kommit blir målet att ta sig i ett par av mina jeans igen, DÅ NÖJD!
Hur mår du just nu?: Mjo, det knallar väl..
Senaste program du såg på?: Barnkanalen, bolibompa. MOAHAha!
Senaste film?: Ööh, fråga D.
Vad var det senaste du sa?: "är de varmt ute?"
Hur ofta tvättar du ansiktet?: öh, räknar inte.
Vem vet mest om dig?: Jag själv..
Vad har du i ditt fönster?: Lampor, blommor, gardins?
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Mamma :P
Hur dags gick du och la dig igår?: La mig 22.30 kanske, somnade typ 03.
Och klev upp?: 09.00-09.30
Vad behöver du mest just nu?: En kram & en shopping tur :P
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Tror det
Har du bra minne?: Beror på vad saken gäller :P
För eller emot plastikoperationer?: Inom rimliga gränser.
Vad ska du göra ikväll?: Inflyttningsfest -moahah- hos Eva :P
Svårt eller lätt för att sitta still?: SVÅRT! Brukar du se ner på andra människor?: kan hända men inte ofta.
Är du enkelspårig?: Vet inte.
Hur vill du avsluta det här?: Fort som f-n! Måste hinna duscha och äta frulle innan jag springer till bussen!
Hårfärg: Blond Ögonfärg: Grön
Beroende av: Inget speciellt, skulle vara min mobil i så fall.
Hur mycket smink använder du dagligen?: Väldigt olika beroende på hur dagen ser ut.
Vad har du ätit idag?: Frukost som bestod av skink smörgåsar.
Dagens klädsel: Trosor och tshirt just nu, ska ju bara vara hemma så.
Glädje just nu?: Många saker, mina vänner, min familj och P.
Irritation just nu?: Är irriterad över att jag är sjuk, annars är allt ganska bra.
Senaste låt du hörde?: Timbuktu - Flickan och kråkan.
Senaste inköp?: Beställde lite kläder från internet tidigar idag.
Vilka hårfärger har du haft?: Oj! Um det är en hel det faktiskt, men blond med olika effekter till, brunt rött, och slingor i olika färger.
Brukar du äta frukost?: Ja, frukost är nästan den bästa måltiden!
Vad gör du om helgerna?: Helt olika, men försöker spendera tiden med sånt som jag inte hinner med under veckodagarna, dvs mycket roliga saker som att träffa vänner osv.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Beror på vilken typ av uppmärksamhet det är, med i vissa fall gillar jag det.
Husdjur: Inget alls för tillfället, men vill ha både katt och hund.
Hur är ditt hår?: Rätt så långt, längre än till axlarna i alla fall.
Brukar du bädda sängen?: Nja, oftast inte haha.
Har du mest skivor eller filmer?: Filmer skulle jag tro.
Favoritaffär?: Oj det var svårt, New Yorker eller Gina tricot kanske

Vad har du på väggarna?: Bilder på mig och mina vänner.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Har flyttat hemifrån en gång redan, när jag var 16 år och började gymnasiet.
Hur många timmar sover du per natt?: Väldigt olika, 6-10 timmar ungefär.
Beskriv dig själv med tre ord?: Glad, lojal och positiv
Vem betyder mest för dig?: Min familj och mina vänner.
Föredrar du att vara singel?: Nej inte direkt, men det kan vara skönt det med.
Är du singel?: Ja
Senaste hångel?: P.
Är du nöjd med dig själv?: Relativt nöjd i alla fall, finns väl en del saker som skulle kunna vara bättre, haha.
Hur mår du just nu?: Är ju sjuk, men för övrigt är det kanon!
Senaste program du såg på?: Det okända.
Senaste film?: "Försvunnen" tror jag.
Vad var det senaste du sa?: "Hej då" till min mamma.
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Haha brukar inte hålla räkning på det.
Vem vet mest om dig?: Min bästa vän.
Vad har du i ditt fönster?: Gardiner och ljus.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Min mamma
Hur dags gick du och la dig igår?: Låg i sängen större delen av dagen igår eftersom jag inte mår bra, men somnade väl runt 23.
Och klev upp?: Runt halv 10 tror jag.
Vad behöver du mest just nu?: Massor med mys, helst med P, haha
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Nej verkligen inte haha.
Har du bra minne?: Det beror på vad det gäller, ibland har jag väldigt bra minne.
För eller emot plastikoperationer?: Tycker man kan få välja det själv.
Vad ska du göra ikväll?: Ligga och kolla på serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0