Happy

Hallå alla bloggläsare, om jag nu har några haha. Vad har ni gjort på förmiddagen idag? Jag vaknade runt 6 någon gång i morse när P skulle upp och åka och jobba, efter att han hade åkt så kunde jag inte somna om igen så jag låg och tittade på vakna med the voice på tvn istället, rätt bra morgon program att fördriva tiden med tycker jag. Efter det så satte jag mig och pluggade lite, vi har ju en uppgift som ska vara klar till imorgon när vi ska ha seminarium i skolan. Vi har en text som vi ska läsa och så ska vi förklara vad författaren till texten har menat med den och vad det är som han vill få fram. Texten vi ska läsa innehåller en del svåra begrepp och termer så det tar lite tid att förstå den, vet inte ens om jag kommer kunna förstå den helt och hållet innan imorgon men det är väl det som är lite meningen med seminarium också. Att höra andras tankar och ideér för att kunna få bredare kunskap.
I eftermiddag ska jag alltså åka hem från P igen eftersom jag ska till skolan imorgon, det känns ganska trist att bara vara här en kväll, men det är i alla fall bättre än att inte ses alls! Just nu sitter jag och tittar på internet och lyssnar på musik, tänkte kolla om jag hittar något intressant på internet nu så vi får höras senare.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0