Laugh

Nu ligger jag i sängen igen, det har varit en rätt lång dag och jag har hunnit med en hel del faktiskt! På förmiddagen var vi iväg och gymmade en sväng, även om jag inte måde jätte bra så var det skönt att komma igång och träna lite idag iaf. Efter gymmet så åkte vi till affären så jag kunde handla saker som fattades hemma till det jag skulle göra. Jag har bakat riktigt goda choklad cupcakes idag och imorgon ska jag göra frukost till alla i familjen. Det blir en nyttig variant av banana split, spännande att se hur det kommer smaka. Det är första gången som jag provar det receptet! Men nu kommer jag somna när som helst känner jag så vi får höras sen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0