Para siempre

Sitter i skolan just nu och väntar på att föreläsningen ska börja, det är nästan en hel timme kvar dit. Fast jag har varit i skolan i 2 timmar redan också. Jag åkte hit tidigare så jag kunde läsa lite istället för att bara vara hemma och inte få någonting gjort, det är bara onödigt! Vi har 3 timmars föreläsning idag, första riktiga föreläsningen på denna kurs, det verkar vara en rätt svår och komplicerad kurs. Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid att sätta sig in i den! Måste verkligen ligga i fas med läsningen nu också så jag inte hamnar efter. Jag brukar inte vara så bra på att läsa precis allt som jag ska, men nu när kursen verkar svår så ska jag verkligen försöka! Idag ska jag även försöka hinna med att träna lite när jag kommer hem i eftermiddag, vad det blir för träning har jag dock inte riktigt bestämt än. Nu ska jag göra något vettigt av tiden som är kvar innan föreläsningen. Vi hörs!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0