Plugg

Sitter i skolan och läser boken som vi ska ha den här veckan, jag fattar inte ett smack.. suck. Hoppas att det blir lite klarare efter eftermiddagens föreläsning, annars vet jag inte hur jag ska kunna få ihop uppgiften som ska redovisas i slutet av veckan. Men men på något sätt så måste det ju lösa sig, förhoppningsvis är det någon i klassen som har förstått bättre annars som jag får fråga om hjälp. Det känns ganska frustrerande att sitta och läsa och inte alls förstå vad det är jag läser för något, har hunnit glömt vad som stod på sidan när jag väl har läst klart den. Kanske måste jag läsa texten många gånger för att få något grepp om vad som står. Jaja, nu får jag väl fortsätta med det så får vi se ikväll hur det har gått. Vi hörs senare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0