Träning

Idag har jag bara varit hemma hela dagen, ingen skola alltså. Jag vaknade vid halv 9 ungefär, sen låg jag och drog mig en lite stund i sängen och efter det gick jag och tog ett långt bad och började läsa boken som vi ska ha i skolan den här veckan. Verkligen ett bra sätt att plugga på om ni frågar mig haha. Efter det så gjorde jag iordning lite mat, idag blev det sprödbakad fisk med potatis, mums!
Jag ska börja träna lite styrka hemma varje dag hade jag tänkt, situps osv. Jag försöker ju annars att gå till gymmet regelbundet med det kan vara bra att hålla igång hemma och träna, och det är ju så lätt att göra det hemma också, och det tar inte alls lång tid. Det skulle vara skönt om jag kan få upp lite styrka, jag har inte så mycket just nu haha. Annars är jag ju ute och går mycket och så också, men ska ge det här en chans få se om det blir några resultat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0