You make my heart skip a beat

Det gjorde inte så mycket att jag inte fick någon sovmorgon imorse, jag somnade ett par timmar under dagen istället det var riktigt skönt! Just nu är jag hemma bara och tar det lugnt, har fredagsmys med mig själv. Saknar P, hade varit mycket bättre om vi hade kunnat fredagsmysa ihop istället, men men det får väl bli en annan helg istället. Eftersom det inte var skola idag så hade jag ju kunnat stanna kvar hos honom en extra natt, om jag bara hade fått veta det lite tidigare. Ibland blir man lite irriterad när informationen kommer ut så pass sent. Nu tänkte jag sätta mig och göra något annat en sväng, dessutom är det ju hockey på tvn nu. Ni tittar väl? haha
Vi hörs!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0